Het is momenteel Ma 17. Dec 2018, 15:47

Tijdzone: Europa/Amsterdam

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Do 5. Mei 2016, 01:35 
DJ
DJ
Gebruikers-avatar

Hoi allemaal,

Denk dat iedereen me hier onderhand wel kent :lol:
Zo niet, hoi ik ben DJ Cas....aangenaam!!
Oude rot in het DJ vak, op live gebied bijna 30 jaar actief en jaren als DJ begeleiding op mix-gebied met vinyl gewerkt, al heb ik jarenlang zelf niet meer gemixt.
De laatste paar jaar heb ik het wel gezien op live gebied en wilde wat anders, nou...radio is heel anders kan ik je verzekeren, veel moeilijker, want je bent meestal alleen of met partner, dat is toch wel ff wat anders als voor honderden/duizenden te draaien en waar het om de muziek gaat, bij de radio is een goede presentatie ook nodig en belangrijk, al zal ik daar nooit een pro in worden, ik heb wel plezier in wat ik graag doe, en dat is lekker met muziek en mensen bezig zijn, ook al zie ik ze niet(soms wel :mrgreen: ) :lol: Daar gaat het toch om? Vind ik van wel...
Nog steeds maak ik zo nu en dan nog een mix, ik probeer een mix in de week, maar vaak is het helaas niet haalbaar.
Bij veel animo wil ik best een live mix, meestal trance omdat ik dat lekker vind om te mixen) doen thuis en uitzenden, bouw ik heel het spulletje op en we geven gassssssssss

Vanaf nu zijn we weer lekker op ons oude vertrouwde stekkie van Cor(hatch(etman)) en mij(DJ Cas).
Samen hebben we dit station al zo'n 4,5 jaar, puur voor de fun, waar we vooral dancemuziek draaiden.
Door zijn werkzaamheden, hobby's en mijn hobby's bij een andere zender wat heel veel tijd van me vergde, is het een beetje verwaterd, maar altijd blijven bestaan.
Nadat het bij de andere zender niet lekker ging en daar gestopt was, heb ik contact met Cor gezocht en de plannen overlegt, dus die was weer meteen weer enthousiast. zoals altijd, wij zijn het namelijk altijd al snel eens met elkaar, kwestie van niet moeilijk doen, dat doen anderen wel voor ons :D
Samen doen we de zender en ook websites maken, hij het grafische en ik het web gedeelte....mooi werkskes leveren we af als ik eerlijk mag zijn :ugeek: :geek:

We zijn dus weer helemaal terug, niet meer als dancezender maar gewoon weer van alles wat, met diverse nieuwe leuke DJ's
Dat wordt weer ouderwets gassssssssssssssssssssssssssss op dieje lollie!!!!
Op woensdagavond ben ik van 19.00 uur tot .....ligt er aan hoe gezellig het is in de chat, maar in principe tot 23.00 uur, dus kan later worden, nooit eerder :P met Tutti Frutti
Op een willekeurige dag welke toevallig open staat in ons programma zal ik The Erection Section ten gehore brengen...De beste Trance/Dance hits komen dan voorbij vanaf 22.00 uur tot 01.00 uur..
Uw verzoekje is natuurlijk van harte welkom in beide shows..

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 

Tijdzone: Europa/Amsterdam